Geplaatst op Geef een reactie

Covid-19 en lever problemen Yacht Devices (update)

Beste bezoeker/klant,

(6 Jul 2020)

Enige tijd gelenden hebben wij onderstaande melding geplaatst, heel voorzichtig komen er weer zendingen onze kant op. Het is nog niet opgelost en moeten een flinke stapel backorders wegwerken maar langzaam maar zeker gaan wij terug naar een situatie waar we weer voorraad gaan krijgen.

—————————

(9 jun 2020)

Door Covid-19 lockdowns en bijbeorende maatregelen op dit moment is het onmogelijk voor Yacht Devices om producten te versturen. Door een speling van het lot zit de hele voorraad op dit moment buiten de EU en door gesloten grenzen en plaatselijk niet functionerende douane krijgen ze die niet naar het EU magazijn. Er is voorraad genoeg.

We hadden gehoopt dat dit op 15 juni opgelost zou gaan worden maar helaas is dat niet het geval. Alles wat we niet op voorraad hebben heeft dus een onbekende levertijd.

We hebben alles geprobeerd maar zonder resultaat. Dus de enige echte optie is wachten.

Als u wilt bestellen en is het product niet op voorraad dan kunnen wij geen termijn aangeven waarop dat uiteindelijk bij u binnen is.

Van iedere verkoop worden direct alle backorders bij Yacht Devices aangegeven en gereserveerd. Zodra het kan sturen ze het direct op en leveren wij uit.

Producten die wij wel hebben sturen we uiteraard direct op, ook bij gemixte bestellingen met producten die we wel en niet hebben sturen we direct op wat we wel hebben.

Mocht u uiteindelijk vinden dat het te lang duurt, dan kunnen we zonder meer dat(die) product(en) crediteren. Wij doen open en eerlijk zaken maar kunnen iedere verkoop goed gebruiken want ook voor ons is het een lastige periode.

Natuurlijk zullen wij direct op onze site communiceren wanneer we meer weten. We verwachten dat dit binnen een paar weken “opeens” is opgelost.

Wij danken u voor uw begrip en uw vertrouwen in SlimSchip

SlimSchip & Yacht Devices

(er zijn geen lever problemen bij Navatics en LXNav)

Geef een reactie